
تبلیغات و اطلاع رسانی
تعداد موضوعات خدمت : ۱۰- اطلاعات بیشتر
استقرار سیستم و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
نانوییبر اساس مذاکرات صورت گرفته با مجموعه نرم افزاری پیام گستر به عنوان زیر مجموعه شرکت تجارت الکترونیک اول، شرکتهای دانشبنیان و نانویی میتوانند از 10% تخفیف برای نسخه استاندارد و 15% برای نسخه پیشرفته برای استقرار سیستم و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده نمایند. همچنین بر اساس مذاکرات صورت گرفته با شرکت نام آوران فناوری اطلاعات پرنیا، کلیه شرکت های دانش بنیان و نانویی می توانند برای خرید نرم افزار تیکتینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان "هلپیکال" از 25% تخفیف برای نسخه های ابری Corporate و بالاتر به صورت یکساله استفاده نمایند.-برای دریافت مبلغ تخفیف، شناسه ملی شرکت خود را به واحد فروش پیام گستر اعلام فرمایید.
021-49714
-برای آشنایی بیشتر با محصول دانش بنیان شرکت نام آوران فناوری اطلاعات پرنیا می توانید از وب سایت www.helpical.com بازدید نموده و جهت استفاده از تخفیف و یا اطلاع از ویژگی های آن با کارشناسان فروش این شرکت در ارتباط باشید.
02191015848 و 36075040-051
نام آوران فناوری اطلاعات پرنیا
شهر : مشهد
- شرکتهای متقاضی به منظور برای بهرهمندی از حمایتهای مربوط به خدمات دیجیتال مارکتینگ میتوانند بخشی از هزینهها را پس از ارسال گزارش و ارزیابی دریافت نمایند.
- شرکتهای متقاضی به منظور برای بهرهمندی از حمایتهای مربوط به خدمات ساخت تیزر، کلیپ، انیمیشن، موشن گرافیک و ... میتوانند بخشی از هزینهها را پس از ارزیابی دریافت نمایند.
- طراحی لوگو و نشان تجاری
- شرکتهای متقاضی به منظور برای بهرهمندی از حمایتهای مربوط به خدمات طراحی و پشتیبانی وبسایت میتوانند بخشی از هزینههای ثبت دامنه، میزبانی، طراحی و پشتیبانی وبسایت را پس از ارزیابی دریافت نمایند. ( کارگزار طراحی سایت مورد نظر شرکتهای متقاضی میبایست شرکت رسمی بوده و به تایید موسسه برسد)
- شرکتهای متقاضی به منظور برای بهرهمندی از حمایتهای مربوط به خدمات طراحی و چاپ اقلام تبلیغاتی میتوانند بخشی از هزینههای طراحی و چاپ کاتالوگ، بروشور و عکاسی صنعتی را پس از ارزیابی دریافت نمایند. ( کارگزار طراحی و چاپ اقلام تبلیغاتی مورد نظر شرکتهای متقاضی میبایست شرکت رسمی بوده و به تایید موسسه برسد)
- مشاور بازاریابی دیجیتال به منظور ارائه بهترین راهکارها برای بازاریابى و تبلیغات در فضای اینترنتی به شرکتهای متقاضی ارائه می گردد.
آیین نامه حمایت از پیشخوان مشاوره و قراردادهای حقوقی شرکتهای نانویی
شرکتهای دارای تأییدیه نانومقیاس میتوانند با تأیید پشتیبان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دو جلسه در ماه از مشاوره های موجود استفاده نمایند.
دانلود فایل آیین نامه
ارائه مشاور بازاریابی دیجیتال
شروع - ثبت درخواست آنلاین - تأیید یا رد درخواست توسط نهاد حامی - تماس با متقاضی در صورت تأیید ارائه خدمت - دریافت مستندات لازم و ارائه به مشاور - تنظیم جلسه مشاوره - برگزاری جلسه (حضوری،تلفنی، مکاتبه ای، مجازی) - نظرسنجی - پایان
دانلود فایل فرایند
- در این طرح برای شرکتهایدانش بنیان و نانویی، یک جلسه مشاوره تبلیغات بهصورت رایگان برگزار میکند. مشاور پس از بررسی وضعیت زیرساخت های تبلیغاتی هر شرکت، گزارش ارزیابی موارد بررسیشده را به شرکت ارائه میدهد. درصورتیکه شرکت در هریک از موارد عنوانشده در بسته تبلیغاتی ضعف داشته باشند میتواند بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط مشاور می توانند اقدام به اصلاح و بهبود اقلام تبلیغاتی خود کند.
- ارائه مشاوره تهیه محتوای صادراتی شامل ارائه انگلیسی به سرمایه گذار، تهیه محتوای انگلیسی سایت، تهیه محتوای کاتالوگ، بروشور و...
آیین نامه حمایت از پیشخوان مشاوره و قراردادهای حقوقی شرکتهای نانویی
شرکتهای دارای تأییدیه نانومقیاس میتوانند با تأیید پشتیبان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دو جلسه در ماه از مشاوره های موجود استفاده نمایند.
دانلود فایل آیین نامه
ارائه مشاوره تهیه محتوای بین المللی جهت صادرات
شروع - ثبت درخواست آنلاین - تأیید یا رد درخواست توسط نهاد حامی - تماس با متقاضی در صورت تأیید ارائه خدمت - دریافت مستندات لازم و ارائه به مشاور - تنظیم جلسه مشاوره - برگزاری جلسه (حضوری،تلفنی، مکاتبه ای، مجازی) - نظرسنجی - پایان
دانلود فایل فرایند
- مشاوره روابط عمومی و مدیریت ارتباط با مشتری در زمینه های مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان ، ایجاد بازار های جدید، ارتباط با مطبوعات، استفاده از شبکه های مجازی، برگزاری مراسم و ریدادها و ... به شرکت ها و متقاضیان ارائه می گردد.
آیین نامه حمایت از پیشخوان مشاوره و قراردادهای حقوقی شرکتهای نانویی
شرکتهای دارای تأییدیه نانومقیاس میتوانند با تأیید پشتیبان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دو جلسه در ماه از مشاوره های موجود استفاده نمایند.
دانلود فایل آیین نامه
.کریدور خدمات توسعه فناوری تا بازار ایرانیان (کارگزار مرکزی)
star۸.۰۰شهر : تهران
زمینه های تخصصی : روابط عمومی و مدیریت ارتباط با مشتری
ثبت این خدمت با کارگزاری .کریدور خدمات توسعه فناوری تا بازار ایرانیان (کارگزار مرکزی)
ارائه مشاوره روابط عمومی و مدیریت ارتباط با مشتری
شروع - ثبت درخواست آنلاین - تأیید یا رد درخواست توسط نهاد حامی - تماس با متقاضی در صورت تأیید ارائه خدمت - دریافت مستندات لازم و ارائه به مشاور - تنظیم جلسه مشاوره - برگزاری جلسه (حضوری،تلفنی، مکاتبه ای، مجازی) - نظرسنجی - پایان
دانلود فایل فرایند
-
طراحی و پشتیبانی وب سایت
(۱۳۹۵/۰۵/۱۳)کریدور خدمات فناوری با شناسایی کارگزاران فعال در حوزه طراحی وب سایت و کسب وکار اینترنتی به شرکت های دانش بنیان و نانویی خدمات طراحی و پشتیبانی وب سایت می دهد. -
ارزیابی وبسایت ۳۰ شرکت برتر دارای تاییدیه نانومقیاس بر اساس استاندارد جدید توسط کریدور
(۱۳۹۴/۰۹/۰۸)اقدام موسسه خدمات توسعه فناوری تا بازار در زمینه ارائه خدمات تجاریسازی جهت ارزیابی تخصصی وبسایت شرکتهای دارای تاییدیه نانومقیاس و گواهی دانشبنیان به منظور حمایت از این شرکتها